top of page
20181116_174122_edited.jpg

רועי הבר
פסיכולוגיה רפואית 
EMDR

ראשי: Welcome

סוגי טיפול וייעוץ

ראשי: Services
Cups

פסיכותרפיה רפואית

חיים עם מחלה כרונית יכולים להיות לא קלים. הצורך בטיפול תרופתי קבוע, ביקורים חוזרים אצל הרופא או באשפוז, וביצוע פרוצדורות רפואיות מהווים כולם גורמי מתח ולחץ משמעותיים בחיים של כולנו. אדם אשר מתמודד עם מחלה כרונית נדרש לכך כל חייו, ומצב זה עלול ליצור עומס פסיכולוגי משמעותי.
בטיפול ניתן לבחון את תפיסת המחלה האישית של כל אדם, כיצד מצבו הגופני משפיע על התפיסה העצמית  שלו ועל כל תחומי חייו, ולחזק את המטופל בהתמודדות תוך מתן כבוד לדעותיו, אמונותיו וסגנון חייו ובהתאם לשלב בו הוא נמצא החל מרגע הגילוי ועד לשלב בו המחלה אינה מהווה מצוקה בחייו של האדם.

הכנה לניתוח ופרוצדורות רפואיות

פרוצדורות רפואיות רבות מהוות מקור למתח ולחרדה. 
בדיקת CT או MRI , מבחנים לאלרגיה, ניתוח מוזמן וכדומה, כולם מעמתים אותנו עם הדאגה שמא משהו ישתבש, עם הכרח לוותר על חלק או על כל השליטה שלנו במתרחש, עם מתן אמון באדם זר, וכמובן עם הציפייה להתמודד עם כאב וחוסר נוחות. מחקרים מראים כי הכנה מוקדמת לפני ניתוח  או פרוצדורה רפואית משפרים את ההתמודדות במהלכה ואת ההסתגלות לאחריה.

Desk with Stethoscope
Train Station

EMDR

טיפול לטראומה, חרדה וקשיים רגשיים נוספים אשר נמצא במחקרים רבים כבעל יכולת הצלחה משמעותית. הטיפול מתבצע בעזרת שימוש בתנועות עיניים וחושים נוספים במקביל לתהליך הפסיכותרפי.

Seagulls

צור קשר

052-7995176

Thanks for submitting!

ראשי: Contact
bottom of page